BOOST YOUR COMPANY'S TRUSTWORTHINESS
Customer Experience Lab
Boost klanten loyaliteit met juridische tools
Vertrouwen is de nieuwe heilige graal voor klantloyaliteit en merkambassadeur. Hoe creëren we dat vertrouwen? Door op het juiste moment duidelijke, transparante en eerlijke afspraken te maken met klanten. In ons CX Lab trainen we uw marketing-, management- of juridische team in het gebruik van wettelijke verplichtingen ten voordele van de klantervaring van uw bedrijf. We leiden teams op hoe het recht de komende jaren een doorslaggevende rol kan spelen in de marktpositie van een bedrijf.
Ideaal voor marketeers, verandermanagers, ondernemers, bedrijfsjuristen en bedrijfsjuristen.
Meer dan 90% van de klanten stelt dat ze
loyaler zijn aan een bedrijf, meer kopen en meer pleiten voor
een bedrijf dat ze vertrouwen.
SALESFORCE
Toekomstbestendig
CX training
PROGRAMMA
Ons online CX Lab is op maat gemaakt voor de behoeften van uw bedrijf. Kies vrijelijk welke modules u in uw Lab wilt opnemen. Daarnaast worden de cases en voorbeelden afgestemd op uw branche. Na deelname is uw team volledig uitgerust om hun nieuwe inzichten binnen uw bedrijf te implementeren.
Op verzoek kunnen we ons CX Lab bij u op kantoor organiseren (post-Covid19)
Concept: Klantervaring en recht
Deelnemers maken kennis met juridische strategie met een specifieke focus op klantbeleving. Ze krijgen inzicht in de rol van de juridische afdeling bij het vormgeven van de klantbeleving. Ze worden aangemoedigd om open te staan voor het potentieel van het recht om waarde voor uw bedrijf te creëren.
Juridische Klantenreis
Deelnemers leren de juridische reis van een klant te documenteren en kansen voor verbetering te identificeren.
Klachten van klanten in kaart brengen
Deelnemers brengen de oorzaken van klachten van klanten in kaart. Vervolgens bespreken ze interactief mogelijke strategische en juridische oplossingen voor de meest voorkomende klachten. In deze module gebruiken we het Customer Complaints Wheel © ontworpen door Second.
Early Dispute Resolution (EDR)
Deelnemers leren omgaan met klachten van klanten. Ze leren de juridische do’s en don’ts op het gebied van klantenservice, de juiste instelling voor geschillenbeheer en basisinzichten in Early Dispute Resolution.
Resultaten
1.
Inzichten in CX
Deelnemers krijgen inzicht in de juridische reis van de klant. Ze leren over de uitdagingen en kansen die eraan verbonden zijn. Een open mindset zorgt ervoor dat zij juridische zaken met een nieuwe proactieve blik benaderen.
2.
Boost entrepreneurship
Uw marketing-, juridisch of innovatieteam leert hoe ze met juridische tools meerwaarde creëert. Uw team krijgt inzicht in hoe belangrijk het juridische deel van ondernemerschap is voor klantbeleving en loyaliteit.
3.
Concurrentieel voordeel
Ga aan de slag met een juridische strategie om uw klantenservice te verbeteren, een concurrentievoordeel te creëren en een leider in uw branche te worden.